Nevzdávaj sa toho,čo najviac chceš,len preto čo by si chcela práve teraz.

3kg za 3 dni

22. června 2008 v 10:24 | Yane |  diets
Tuto dietu osobne nemam wyskuseanu ale ked sa ju rozhodnete drzat tak napiste ako sa wam darilo x)... Zhubněte 3 kg za víkend! Každý den si před snídaní dáme 1 biojogurt nebo bílý jogurt s nízkým obsahem tuku smíchaný s cca 50g nakrájeného čerstvého ananasu. Na desátou hodinu si připravíme pomerančovo-mrkvovou šťávu (100ml pomerančové šťávy, 75ml mrkvové šťávy, 1 lžička medu, 1 lžička pomletých ovesných vloček) a ke svačině na odpoledne si podusíme 100g žampionů na lžičce olivového oleje. V průběhu dne vypijeme cca 2 - 3 litry tekutin (minerálku, ovocný nebo bylinkový čas, nepijeme kávu ani černý čaj, protože ty na sebe váží vodu). Těsně před spaním sníme 30g pečených kuřecích prs marinovaných ve dvou lžičkách citrónové šťávy a k tomu měsíček pomeranče. Dodáme tak organismu potřebný biotin, kyselinu panthéovou, bílkoviny a vitamín C, které podporují kvalitu pleti a vlasů. -------------------------------------------------------------------------------- Pátek Snídaně: Tvarohový toast Celozrnný toast natřeme lžičkou jemného tvarohu bez tuku a obložíme 2 řetkvičkami a kouskem čerstvé okurky. Můžeme posypat pažitkou. Oběd: Kuřecí soté s ananasem a cuketou 100g kuřecích prsíček nakrájíme na nudličky (můžeme trochu osolit a mírně okořenit), cuketu (200g) a ananas (200g) nakrájíme na kousky a jednu červenou malou cibuli na plátky. Na pánev dáme 1 lžičku oleje a po rozpálení ze všech stran opečeme maso. Přidáme cuketu s cibulí, trochu osmahneme a potom ananas a 2 lžíce jogurtu. Necháme chvíli prohřát, už nevaříme. Trochu osolíme. Večeře: Obložený talíř s jogurtovou zálivkou 400g čerstvého ananasu pokrájíme na tenké plátky. 125g mrkve a 125g okurky nastrouháme na hrubším struhadle. Vše rozložíme na talíři a zalijeme zálivkou ze 100g jogurtu, citrónové šťávy a špetky soli. Sobota Snídaně: Suchar (knäckebrot) s kuřecím masem Dva suchary potřeme lžičkou rostlinného másla a mezi ně vložíme tenké plátky (30g) uzených nebo pečených kuřecích prs. Oběd: Zeleninová pánev Plátek (200g) čerstvého ananasu nakrájíme na kostky. Červenou a zelenou papriku, 1 mrkev (125g) a 1 pór nadrobno nakrájíme a podusíme na 1 lžičce rozpáleného oleje. Přidáme 1 lžičku sojové omáčky, 4 lžíce zeleninového vývaru a vše 3-5 minut podusíme. Vložíme ananas a krátce společně zahřejeme. Zalijeme zálivkou z nízkotučného bílého jogurtu
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 N@tis€k N@tis€k | Web | 7. srpna 2008 v 22:14 | Reagovat

někdy zkusiim :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama